Groep informatie.

Beste Avondvierdaagse begeleiders en lopers,

Soms zijn er veel vragen over algemene… maar ook wat specifieke zaken.
Veel antwoorden zijn te vinden op onze website (maak evt. gebruik van de zoek optie rechtsboven) maar soms blijven vragen toch nog onbeantwoord.

Dit jaar zullen wij GÉÉN informatieavond houden voor groepen/ scholen i.v.m. alle algemene en inschrijf zaken.

De reden hiervoor is dat wij het digitale inschrijfsysteem niet echt toe kunnen lichten, omdat deze niet meer bestaat.
Helaas zijn er op dit moment voor de 2018 editie ook nog geen geschikte partijen of soortgelijke inschrijfsystemen beschikbaar als goed alternatief.

Omdat wij dit jaar de inschrijving met Excel formulieren gaan doen, achten wij het niet noodzakelijk dat er een infoavond moet plaats vinden, tevens speelt de geringe opkomst en de tijd die nodig is voor het ontwikkelen van onze “eigen” inschrijfdocumenten, hierbij ook een rol.

Als er alsnog specifieke vragen omtrent deze inschrijfprocedure of andere zaken, zijn kunt u deze ook gewoon direct per mail naar het mailadres secretaris(at)avondvierdaagsehoogland(punt)nl  sturen of voorzitter(at)avondvierdaagsehoogland(punt)nl .

Wij hopen op uw begrip en hopen u volgend jaar een meer geavanceerd en veilig systeem én een daarbij behorende infoavond te kunnen aanbieden.

 

Om iedereen zo goed als mogelijk te informeren over van alles sturen wij deze specifieke informatie wel altijd naar de scholen in een algemeen vragen overzicht met hopelijk alle antwoorden op de veelgestelde vragen.
Hierin staat o.a. iets over de starttijden, start volgordes en de medailles, over het invoegen en het begeleiden van de groepen maar ook wat over calamiteiten en nood scenario’s. De wisselbeker en gouden prullenbak komt even aan de orde.

Maar het belangrijkste is dat al deze informatie bij de juiste persoon terecht komt die hier mee te maken krijgt in de avondvierdaagse week.

Informatie overdracht.
Wij vragen u om deze benodigde informatie ook bij de betreffende personen te krijgen. Over het algemeen gaat dit ook goed, maar wij hebben de laatste jaren gemerkt, dat de informatie uit deze brief niet altijd duidelijk bij de wandelleider, andere begeleiders, ouders en wandelaars van de school/groep terecht komt en er daardoor vaak onwetendheid is over sommige zaken.
Graag willen wij van u, bij het doorsturen van deze brief naar de organisatoren/ ouderraden e.d. een cc hiervan ontvangen of wilt u anders het email adres opgeven van dit contactpersoon, zodat ook onze informatie direct bij hen binnenkomt.
Dit kunt u sturen naar onze secretaris email adres die te vinden is op onze contact pagina.

Heeft u alsnog niet de noodzakelijk info ontvangen dan kunt u hieronder het beknopte overzicht downloaden.

Heeft u hierna alsnog een vraag, of heeft u opmerkingen of suggesties gebruik dan ons contact formulier of stuur een bericht via Twitter of Facebook.
Wij staan altijd open voor goede ideeën en wij zullen u dan ook z.s.m. proberen te antwoorden.